Colin - lågbudget to the extreme

ÅH vad jag vill se filmen Colin!

Jag älskar zombierullar. Det osannolika med just den här filmen är att den kostade 45 pund att göra!



Kopierat från aftonbladet (klicka här för att läsa hela artikeln)

– Det enda som egentligen kostade var en kofot och lite videoband . Vi ville lägga fokus på handling och karaktärer i stället, säger regissören Marc Price till The Times.

Drygt 100 personer var inblandade i den 18 månader långa inspelningen – ingen fick betalt och alla tog med såväl egen lunch som rekvisita. Castingen gjordes via bekanta och Facebook.


– Jag kan fortfarande inte förklara hur det kunde fungera. Det var kompisars kompisars kompisar som alla ställde upp och sade ”spela zombie? Jättekul”, säger Price. 


Så det finns alltså hopp för min sambos filmplaner!

Om vi skulle råka ha en femhunka över.


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon, hoppas du får en underbar söndag! :D

2009-08-16 @ 09:12:58
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Sulan

åhh, clifford har tjatat om den filmen och jag har lite smått ignorerat men nu fattar jag !! Haha vad härligt att min karl förstår mig, jag ÄLSKAR zombierullar !! Du vill du komma över och dricka kaffe och gå hundpromenad nån dag?? saknar dig! jag är ju bara hemma hela dagarna nu så det är bara att höra av sig!

Puss

2009-08-18 @ 08:55:30
URL: http://aillinora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0