Dåliga zombierullar is the scheisse

Day of the dead - The beginning (aka Day of the dead 2: Contagium) blir kvällens underhållning. Fick låna den av min Heidi och hennes kille och det är tydligen, enligt Heidis utsago, en av de sämsta filmer någonsin. Vilket självklart gör mig sjukt sugen på att se den.

Kollade på Rob Zombies House of 1000 corpses för en vecka sen. Den började faktiskt väldigt bra, över förväntan till och med. Men sista halvtimmen satt jag och suckade och undrade varför dom fortsatte filma om storyn tog slut. Det var en halvtimme ingenting helt enkelt. Trist på en så bra start. Captain Spaulding var dock en av de skönaste karaktärer jag sett på länge och jag kommer nog se om den nån gång enbart för hans medverkan.


Sid Haig som Captain Spaulding

Även om House of 1000 corpses inte var nå vidare värst så kommer jag se uppföljaren nu i veckan om jag hinner, The Devil's rejects. Sid Haig är nämligen med i den också (nähä) och har en större roll. Ska bli kul att se, hört att den är bättre.

Nej. Nu är det väl dags att slå på filmen så man hinner se den innan det är dags att gå och lägga sig. Gudars vad jag gillar kassa zombierullar (och bra med för den delen, zombies is the shit)!


Big Daddy, zombie in command i sevärda Land of the dead.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0