The wake up call

Ska nog fundera på att lägga ner lite mer tid och energi åt att faktiskt åstadkomma något med det här försöket till en seriös blogg. Det är kontentan av dagens sambo-samtal.

Jag: Vad tycker du jag borde skriva om i bloggen idag? Som har med film att göra alltså.

Kalle: Vadå, frågar du mig? Då kan jag vara din roliga sidekick. OOOOH, boyfriend Carl, wooolululuuh... Nej, jag är upptagen med att läsa den här extremt roliga bloggen.

Jag: Men har du inget förslag på ämne eller nåt?

Kalle: Eh, jag vet inte.

Jag: Vad skulle du vilja läsa om om du läste en filmblogg?

Kalle: Öööh, vet inte. Om Freddy Krueger och sånt. Jo, men det kan vara min kommentar på ditt inlägg om remakes och sånt. Jag är faktiskt sugen på att se nya Terror på Elm Street. Jag tycker faktiskt Jackie Earl Haley ser ut som någon som BORDE spela Freddy Krueger om nu Robert Englund inte gör det.
Och så kan du även tillägga att jag personligen tycker att om man inte vet vad man ska skriva i sin blogg ska man inte skriva i sin blogg överhuvudtaget. Det är det som är problemet med folk som bloggar, att det är alldeles för många som säger något utan att ha något att säga.

Jag: ... ja.


Robert Englund & Jackie Earl Haley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0