Mun mot brunöga

Det blir imorgon som jag åker och köper mina biljetter till filmfestivalen. Håhåå vad kul det ska bli!

Läste om Thirst (som jag skrev om igår) i Empire idag och den verkar vara lika bra som jag hoppas på. En annan film som jag ska se som jag skrev väldigt kort om igår är The human centipede. Och det är precis som det låter.

En galen forskare vill skapa en mänsklig tusenfoting. Hur han gör det? JO: han syr ihop tre turister, mun till anus. Ett mänskligt tåg med andra ord. Han vill få dem att få en gemensam matsmältning and so on. Hahaha!

Nu kanske några tycker att det låter som en vidrig film. Och det är det säkert. Men jag ser fram emot den här väääldigt mycket. Jag älskar ju vidriga filmer (ta Martyrs som exempel) så det kommer nog bli en riktig höjdare.


The human centipede, det ser ni ju själv.

Kommentarer
Postat av: hampa-h

Går Paranormal activity på ff?

2009-10-29 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0