Ron Jeremys enögde monster

Jag måste faktiskt säga att Day of the dead - The beginning som jag såg för några dagar sen inte alls var så dålig som jag hade förväntat mig. Nu är jag väl ganska luttrad vad gäller dåliga filmer, men ändå! ABSOLUT ingenting jag någonsin skulle rekommendera, men helt okej söndagsrulle om man gillar skitfilmer.

Nu är peppen inställd på One-eyed monster som i korta drag handlar om porrfilmsskådisen Ron Jeremys penis. Den blir besatt av en utomjording och mördar folk. Bara hans snorre alltså, inte resten av kroppen. Det låter så osannolikt dåligt så jag tror den är toppen! Ska försöka hinna se den i veckan.

Se trailern!



Fantastiskt, right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket, mycket dålig uppdatering...

2009-09-10 @ 16:21:21
Postat av: Hannah, eller "hampa-hannah" som var mitt första lunarnick!

Jamen jag skulle precis oxå skriva at nu får du ligga i lite sistah, vill ha filmtips! :)

2009-09-13 @ 21:47:47
Postat av: Liin

Bwahahahaha vilken helt jävla insane filmidé! Du får rapportera om du ser den. Vill bara säga keep up the good work!

2009-09-15 @ 00:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0