One eyed monster - It's not attached to anyone!

Nu menar jag ju inte på riktigt (gudbevars). Jag refererar självklart till filmen jag skrev om i det här inlägget.

Så, vad tyckte jag om den? Ja... filmen är ju egentligen sevärd enbart pga att den har gjorts. Det är himla konstigt. Att någon tyckta att det var en bra idé att göra den här filmen och att någon annan sedan hostar upp pengarna att göra den. It's amazing.

Hur som haver: Den var självklart kass. Men första tjugo minutrarna garvade jag i alla fall och var positivt överraskad. Men sen barkade det utför. När rullen tog en vändning och försökte sig på att vara seriös, då tappade jag helt intresset. En så uppenbar B-film kan inte ta sig själv på för stort allvar, då tappar man hela poängen. Tycker jag.

Men det fanns några minnesvärda scener. Som den här till exempel, där en snubbe håller på att bli strypt av Ron Jeremys penis.



Undrar ni vad Ron Jeremy varit inblandad i mer (förutom vuxenfilmer då) kan jag tipsa er om att söka på "freak of the week" på youtube. Där glimtar Corey Feldman förbi också. Som en liten bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0